Φόρτωση...

Πέμπτη, 28 Ιουλίου 2016

Χαλάρωση του Δέρματος και Γήρανση

Η χαλάρωση του δέρματος είναι ένα θέμα που απασχολεί αρκετό κόσμο, ιδιαίτερα από μια ηλικία και μετά, που το σύμπτωμα γίνεται πιο έντονο. Σύμφωνα με τον Dr. Berg το όλο ζήτημα είναι ορμονικό και γι' αυτό έρχεται μαζί με την ηλικία, πλήττοντας κυρίως τις γυναίκες στην κλιμακτήριο.

Σύμφωνα με τον γιατρό, ένας αριθμός ορμονών που συνδέονται άμεσα με την αναπαραγωγική διαδικασία, μειώνονται σημαντικά κατά την κλιμακτήριο και αυτές οι ορμόνες είναι υπεύθυνες για την μείωση του κολλαγόνου στους ιστούς και τα συνεπακόλουθα σημάδια της γήρανσης, ένα από τα οποία είναι η χαλάρωση των ιστών.

Ποιες όμως είναι οι αναπαραγωγικές ορμόνες που μειώνονται με την ηλικία;
Τεστοστερόνη - επηρεάζει την μυική μάζα
DHEA – ορμόνη αντι-στρές
Οιστρογόνα  – Ελέγχουν την γονιμότητα και τον κύκλο στις γυναίκες
Προγεστερόνη – αφορά το δεύτερο μισό του εμμηνορροϊκού κύκλου
Ορμόνη της Ανάπτυξης – Υπεύθυνη για την χαλάρωση.  Ενώ στην παιδική ηλικία είναι κατ' εξοχήν υπεύθυνη για την ανάπτυξη, στην ενήλικη περίοδο της ζωής μας ελέγχει την καύση των λιπών, τους σφιχτούς μύες, την ενέργεια, το κολλαγόνο, την πρωτεΐνη και κατ' επέκταση τα υγιή μαλλιά, νύχια και δέρμα, πράγματα που υποβαθμίζονται με τα χρόνια.

Όμως το κλειδί για την χαλάρωση βρίσκεται κατά κύριο λόγο στην μείωση της ορμόνης ανάπτυξης και την ταυτόχρονη αύξηση της ορμόνης κορτιζόλης, της ορμόνης του άγχους.  Φαίνεται μπερδεμένο, αλλά δεν είναι.  Σε ότι αφορά την χαλάρωση, ο Dr. Berg υποστηρίζει ότι είναι σημαντικό να βοηθήσουμε τον οργανισμό να εξισορροπήσει ανάμεσα στην παραγωγής της ορμόνης ανάπτυξης και της κορτιζόλης, να αυξήσει δηλαδή την πρώτη και να μειώσει την δεύτερη.

Το ευχάριστο είναι ότι και οι δύο αυτοί στόχοι έχουν κοινά σημεία.  Αυτά δηλαδή που βοηθούν να μειωθεί η κορτιζόλη είναι περίπου τα ίδια που βοηθούν να αυξηθεί η ορμόνη ανάπτυξης.

Για να μειώσουμε την κορτιζόλη χρειαζόμαστε:
Χαμηλής έντασης άσκηση, όπως είναι το περπάτημα.
Υποστήριξη των αδένων μέσα από την σωστή διατροφή.
Αύξηση του ύπνου.
Αποφυγή του στρες.
Αύξηση της ποσότητας του ποτάσιου που προσλαμβάνουμε μέσα από την τροφή
Αύξηση της πρόσληψης του συμπλέγματος βιταμινών Β π.χ. μέσα από συμπληρώματα διατροφικής μαγιάς.
Αποφυγή της ζάχαρης

Για να αυξήσουμε την ορμόνη της ανάπτυξης χρειαζόμαστε:
Εντατική γυμναστική (αυτό σε δεύτερη φάση, αφού πρώτα προηγηθεί η φάση της ήπιας άσκησης για την μείωση της κορτιζόλης).
Αύξηση του ύπνου.
Αύξηση της προσλαμβανόμενης πρωτεΐνης, αλλά όχι πάνω από 6 γρμ. ανά γεύμα, διότι τότε θα έχουμε αύξηση της ινσουλίνης, που δεν την θέλουμε,.
Διακοπτόμενη νηστεία, που σημαίνει τρία κύρια γεύματα την ημέρα, χωρίς ενδιάμεσα τσιμπολογήματα, έτσι ώστε το συκώτι να παραμένει διαθέσιμο για την δημιουργία της ορμόνης αύξησης,
Μείωση των επιπέδων κορτιζόλης (βλέπε πάνω).
Μείωση των επιπέδων ινσουλίνης, με άλλα λόγια μείωση της ζάχαρης.
Υποστήριξη του ήπατος.

Ακολουθώντας αυτά τα βήματα, ο Dr. Berg υποστηρίζει ότι μέσα σε ένα μήνα θα δούμε την σφριγηλότητα του δέρματος να επανέρχεται σταδιακά, αλλά και το σωματικό βάρος να επανέρχεται σε υγιή επίπεδα.  Προειδοποιεί όμως ότι αν το στομάχι μας δεν έχει ικανοποιητικά επίπεδα πεπτικών οξέων, θα είναι δύσκολο να διασπάσει την πρωτεΐνη και το κολλαγόνο.  Αν υποφέρει κάποιος από φουσκώματα, από γαστρική παλινδρόμηση, ρεψίματα και αέρια, σημάδι χαμηλής οξύτητας στα γαστρικά υγρά, τότε η διάσπαση των πρωτεϊνών και του κολλαγόνου, δεν μπορεί να γίνει.  Είναι επομένως σημαντικό σε μια τέτοια περίπτωση να πάρει κανείς κάποιο βοήθημα που θα βελτιώσει την οξύτητα του στομάχου, για να μεταφέρει το τόσο απαραίτητο κολλαγόνο στους ιστούς του, που θα επιτρέψει σε δέρμα, νύχια μαλλιά να επανέλθουν σε υγιή επίπεδα και στο χαλαρωμένο δέρμα να αποκτήσει ξανά την χαμένη του σφριγηλότητα.

Δείτε το σχετικό βίντεο: How to Tighten that Flabby Arm Fat



Διαβάστε το πλήρες άρθρο στην ιστοσελίδα του Dr. Berg



WebSite

WebSite
ΜΕΛΕΤΗ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΓΙΑ ΤΟ INTERNET