Κυριακή, 27 Δεκεμβρίου 2015

5 Τρόποι να κόψουμε την Ζάχαρη για Πάντα


Το διαβάσαμε, το ακούσαμε, το εμπεδώσαμε, η ζάχαρη βλάπτει. Δεν βλάπτει γενικώς και αορίστως, αλλά με πολύ συγκεκριμένους τρόπους, οι οποίο μπορούν εύκολα με την σειρά τους, να διαπιστωθούν στην περίμετρο της μέσης.

  1. Η ζάχαρη είναι εθιστική, όσο τρως τόσο κολλάς: Ανεβάζει θεαματικά το ζάχαρο στο αίμα και για λίγο νοιώθουμε καλά, μέχρι να πέσει το ζάχαρο ξανά και να φέρει πείνα, κούραση, κακή διάθεση, κάνοντας το σώμα να εκλιπαρεί για ακόμη περισσότερη ζάχαρη.
  2. Η ζάχαρη ευνοεί την αποθήκευση περισσότερου λίπους:  Ανεβάζει την ινσουλίνη στο αίμα, η οποία με την σειρά της δίνει εντολή στα λιποκύτταρα να αποθηκεύσουν ακόμη περισσότερο λίπος.
  3. Η ζάχαρη προκαλεί φλεγμονή: Μια επώδυνη κατάσταση του οργανισμού, που θεωρείται ο προθάλαμος των καρδιακών παθήσεων, του διαβήτη και του καρκίνου.



Τα καλά νέα είναι, ότι χρειάζονται μόνο πέντε (5) ημέρες να μειώσει κανείς την εξάρτηση του σώματος από την ζάχαρη.  Το κλειδί είναι ο περιορισμός της επεξεργασμένης ζάχαρης, συμπεριλαμβάνοντας και την κρυφή ζάχαρη, που περιέχεται στα επεξεργασμένα τρόφιμα, υπό μορφή καρυκευμάτων, χυμών φρούτων ή υποκατάστατων της ζάχαρης.

Στην περίοδο της απεξάρτησης από την ζάχαρη, καλό είναι να μετριάσουμε την κατανάλωση φρούτων, περιορίζοντας τα στην μία μερίδα ημερησίως.  Παρακάτω ακολουθεί μια λίστα με τις τροφές στις οποίες εστιάζουμε για να μας βοηθήσουν να απεξαρτηθούμε από την ζάχαρη πιο εύκολα.
  1. Πρωτεΐνες, λίπη και φυτικές ίνες υψηλής αξίαςΒοηθάνε στο αίσθημα κορεσμού για μεγαλύτερα χρονικά διαστήματα.  Στοχεύουμε να υπάρχουν σε κάθε γεύμα περίπου 25% πρωτεΐνη και καλά λίπη, όπως για παράδειγμα τα ΩΜΕΓΑ 3.  Καλές επιλογές είναι τα αυγά, οι ξηροί καρποί, τα αβοκάντο, το ελαιόλαδο, τα όσπρια, το ψάρι και το κοτόπουλο.
  2. Πράσινα φυλλώδη λαχανικάΑντικαθιστώντας το ψωμί, τα ζυμαρικά και τους επεξεργασμένους υδρογονάνθρακες με τα λαχανικά, που είναι σύνθετοι υδρογονάνθρακες και χρειάζονται περισσότερο χρόνο να διασπαστούν, βοηθάμε το σώμα να νοιώθει χορτασμένο για περισσότερες ώρες.
  3. Όξινες τροφέςΘέτουν εκτός μάχης την επιθυμία για ζάχαρη.  Ανάμεσα στις καλές επιλογές το λάχανο τουρσί, αλλά και άλλα λαχανικά που έχουν υποστεί ανάλογη ζύμωση.
  4. Μαύρη σοκολάταΓιατί απελευθερώνει στον οργανισμό ενδορφίνες, χωρίς να ανεβάζει το ζάχαρο.  Στοχεύουμε για σοκολάτα με όσο το δυνατόν μεγαλύτερη περιεκτικότητα δε κακάο, ιδανικά 100%
  5. Πόσιμο νερόΤο νερό αφ' ενός βοηθάει στο αίσθημα κορεσμού, αφ' ετέρου είναι σημαντικό στην αποβολή λίπους από τον οργανισμό.  Με τον τρόπο αυτό δεν υποστηρίζει μόνο την απώλεια βάρους, αλλά βοηθάει να αντεπεξέλθει ο οργανισμός στη λιγούρα για ζάχαρη.


Διαβάστε το πλήρες άρθρο: MBG - Mind Body Green
 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πείτε μας την γνώμη σας. Μας ενδιαφέρει.

FOLLOW US

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

Recent Posts Widget

Your New WebSite

Your New WebSite
ΜΕΛΕΤΗ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΓΙΑ ΤΟ INTERNET