Κυριακή, 24 Ιανουαρίου 2016

Αϋπνία Τέλος σε 60 Δευτερόλεπτα - Dr. Weil


Έχετε δυσκολία να κοιμηθείτε; Δεν είναι περίεργο. Το στρες και οι καθημερινές συνήθειες έχουν επηρεάσει σημαντικά τις συνήθειες ύπνου για μεγάλο μέρος του πληθυσμού, με καταστρεπτικές επιπτώσεις στην γενικώτερη υγεία του οργανισμού.

Ο Dr. Weil, γιατρός εκπαιδευμένος στο Χάρβαρντ, έχοντας ασχοληθεί πολλά χρόνια με το θέμα της αναπνοής, ανέπτυξε μια τεχνική, που εγγυάται άμεσα αποτελέσματα στο θέμα της χαλάρωσης και του ύπνου. Η τεχνική προβλέπει εισπνοές από την μύτη για 4'', κράτημα της αναπνοής για 7'' και αργή εκπνοή από το στόμα για 8''.

Συνίσταται επανάληψη, όχι όμως πάνω από πέντε φορές.  Η άσκηση οξυγονώνει τους πνεύμονες, καλμάρει το μυαλό και χαλαρώνει τους μύες, προετοιμάζοντας το σώμα για τον ύπνο.  Μπορεί να φανεί χρήσιμη, κάθε φορά που αντιμετωπίζουμε μια στρεσογόνα κατάσταση, για χαλάρωση πριν από μια σημαντική απόφαση και φυσικά για τον ύπνο.

Διαβάστε το πλήρες άρθρο:Dr. Weil - Three Breathing Exercises
Παρακολουθήστε το σχετικό βίντεο εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πείτε μας την γνώμη σας. Μας ενδιαφέρει.

FOLLOW US

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

Recent Posts Widget

Your New WebSite

Your New WebSite
ΜΕΛΕΤΗ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΓΙΑ ΤΟ INTERNET